موج سواری و بهترین مکان های جهان

شهر های دریایی برای سفر در نوروز

فهرست مطالب

بهترین زمان موج سواری

موج سواری یک ورزش هیجان انگیز و پرانرژی است که برای انجام دادن این ورزش به لوازم و تجهیزات متعددی نیاز دارید که می‌بایست بر اساس مهارت خودتان آن‌ها را انتخاب کنید.

 

 

کسانی که عاشق سواحل میباشند، رویای فرار به یک مقصد  ایده آل را در سر دارند. از سواحل شنی و زیبای هاوایی گرفته تا شهرهای ساحلی کارستاریکا و خط ساحلی پرتغال، در ادامه با بهترین مقاصد موج سواری در جهان آشنا شوید.

سواحل منحصر به فردی در جهان وجود دارند که این ورزشکاران مبتدی تا حرفه ای آرزوی رفتن به آنجا را داشته و بنابراین اگر اهل ساحل هستید و برای تابستان به دنبال بهترین مقاصد موج سواری در جهان می‌گردید، با ما همراه باشید.

سواحل معروف موج سواری در جهان

ساحل ویکیکی، هاوایی

بهترین زمان موج سواری

با وجود مخروط آتشفشانی دایموند هد، ساحل ویکیکی یکی از بهترین مقاصد موج سواری در جهان میباشد. آنچه که این مکان را به یکی از بهترین مقاصد  تبدیل کرده، امواج آن میباشد، به راحتی می‌توانید یک تخته  اجاره کرده و خودتان را در امواج رها کنید.

در این ساحل مربی های باتجربه ای در مقابل ریزورت رویال هاوایی هستند که آموزش این ورزش می‌دهند. می‌توانید در تمام طول سال  به این ساحل بروید اما در طول تابستان این مکان شلوغ تر میباشد. همچنین همه امکانات از هتل ها گرفته تا رستوران، مراکز خرید، تفریحات و غیره در اطراف این ساحل وجود دارد.

پرتقال و موج سواری

شهر های دریایی برای سفر در نوروز

با بیش از 1000 مایل خط ساحلی دراماتیک، پرتغال خانه چندین منطقه موج سواری فوق العاده در جهان میباشد. از سواحل صخره ای گرفته تا پناهگاه های ساحلی شنی، پرتغال یک مقصد ایده آل برای عاشقان ساحل اس. در زمستان، موج های بلند و بزرگ در نازاره، شهری که به دلیل بلندترین و قدرتمندترین موج های آبی در جهان به شهرت رسیده است. همچنین تعداد کمپ ها در سرتاسر این کشور وجود دارند که برای تمام افرادی در تمام سطوح مناسب هستند. 

پرتغال شهرهای منحصر به فردی برای این ورزش دارد و هر یک از این شهرها ویژگی خاص خود را دارند. از میان مشهورترین شهرهای پرتغال برای موج سواری می توان به کشکایش که به راحتی با قطار می‌توان از لیسبون به آن دسترسی پیدا کرد و تنها نیم ساعت با این شهر فاصله دارد. یکی از بهترین مقاصد موج سواری در پرتغال سسیمبرا نام دارد. یادتان باشد که اقیانوس آتلانتیک بسیار سرد میباشد، بنابراین حتی در روزهای آفتابی و ماه های تابستانی سعی کنید لباس مناسب به همراه داشته باشد

بالی اندونزی و موج سواری

شهر های دریایی برای سفر در نوروز

بسیاری از این ورزشکاران بالی را به عنوان یک مقصد ایده آل موج سواری معرفی می کنند. تور بالی تنها یک تور مسافرتی ایده آل برای ماه عسل نمیباشد، بلکه برای ماجراجویان و کسانی که به دنبال هیجان هستند نیز ایده آل میباشد.

فضای آرام این منطقه بسیاری از ورزشکاران و عاشقان سواحل را از سرتاسر جهان به بالی اندونزی جلب می‌کند. برای گردشگران قیمت های مناسب تر نسبت به دیگر نقاط جهان، اقامتگاه های مناسب قیمت و کافه های محلی در کنار بهترین سواحل برای این ورزش و دیگر جاذبه های گردشگری، بالی اندونزی را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل کرده است.

کاستاریکا موج سواری

شهر های دریایی برای سفر در نوروز

افراد علاقه مند به این ورزش می دانند که چرا اغلب کاستاریکا را شادترین نقطه روی زمین می‌نامند. این کشور یکی از بهترین مقاصد موج سواری در جهان است. با امواج فوق العاده آب و سواحل زیبای طلایی رنگ و حتی دورافتاده درست در کنار جنگل های بارانی، کارستاریکا  ایده آل ترین مکان برای ورزشکاران مبتدی و حرفه ای میباشد.

در سواحل کاراییب، یکی از مشهورترین سواحل موج سواری پوئترو ویئگو در جنوب شرقی این منطقه قرار دارد، که با موج های بزرگ بهترین مکان برای این ورزش مهیج در طول فصل خشک (ماه های نوامبر تا آوریل) به شمار می‌رود.

پونتا دِ میتا، مکزیک

یک منطقه ساحلی حیرت انگیز، در سرزمین مکزیک که خانه چندین ساحل ایده آل برای این ورزش با آب های یاقوتی و شن های طلایی میباشد. از سواحل این منطقه می توان به ساحل لا باهیا، پالمیتاس و لا لانچا اشاره کرد که دارای بهترین موج ها برای موج سواران هستند.

پونتا د میتا یک گزینه ایده آل برای یک سفر روزانه نیز به شمار می‌رود که در فاصله زیادی از شهر قرار ندارد. در این منطقه می‌توانید از انواع متفاوت فروشگاه ها، لوازم موج سواری را تهیه کنید.

ساحل هانتینگتون، کالیفرنیا و موج سواری

موج سواری

ساحل هانتینگتون در فاصله یک ساعتی لس آنجلس قرار دارد و یکی از بهترین سواحل کالیفرنیای جنوبی برای موج سواران و عاشقان ساحل به شمار می‌رود. اگر این ورزش را بلد باشید که می‌توانید با یک تخته از این ساحل لذت ببرید یا اینکه در کلاس های آموزشی این منطقه شرکت کنید.

هوای این منطقه خنک است بنابراین سعی کنید که با تجهیزات لازم به این ساحل بروید. اگر به این ساحل بروید می‌توانید از سرگرمی ها و تفریحات آبی لذت ببرید.توصیه ما اینه که بازدید از موزه بین المللی موج سواری این ساحل را نیز از دست ندهید.

گروه ماجراجویی داوین

× .