————–

رژیم غذایی

ابتدای این دوره ما به شما یک برنامه رژیم غذایی میدیم تا با توجه به اون و رعایت اصول و نکات گفته شده رژیم غذایی بسیار مناسب و کاملی با توجه به سن، وزن و شرایط خودتون داشته باشید.

با رعایت این اصول به بالاترین آمادگی ممکن تا عید برسید.

تمرینات روزانه

بعد از اینکه در این دوره ثبت نام کنید تمرینات روزانه بصورت یک روز در میان در وب سایت داوین ادونچر و پیج اینستاگرامی کراس فیت ما قرار میگیره که با انجام این تمرین ها میتونید خودتون رو به هدف 45 روزه خیلی نزدیک تر بکنید.

بعد از انجام تمرین ها میتونید رکورد خودتون رو داخل صفحه  تمرین یا پروفایل ثبت بکنید تا دسترسی راحت تری به رکورد های قبلی خودتون داشته باشید.

ثبت و تحلیل رکورد ها

مهم ترین بخش و حتی مهم تر از تمرینات دوره ثبت و تحلیل اون ها هستش. کاری که باعث پیشرفت شما و بررسی نحوه این رشد و پیشرفت هستش.

این تحلیل ها در دوره به بهترین شکل ممکن در وب سایت داوین صورت میگیره. شما بعد از ثبت نام در دوره و بعد از انجام هر تمرین میتونید رکورد تمرین خودتون رو ثبت بکنید و عملکرد و رکورد های قبلی خودتون رو در قسمت پروفایل مشاهده بکنید و همینطور که بهتون قول دادیم تحلیل این رکورد برای رسیدن به آمادگی بیشتر هم با ما.

فرصت ثبت نام در این دوره به پایان رسیده است

----

مهلت ثبت نام در این دوره به اتمام رسیده است!
---------

ورزش های مختلف

توی این دوره درمورد ورزش های مختلف هم صحبت خواهیم کرد.

نکات آموزشی درمورد ورزش های مختلف مثل اسکی، پدل برد و …..

با توجه به این نکات میتونید تجربه های متفاوتی با ورزش های مختلف مثل کوهنوردی داشته باشید. با توجه به روز های این دوره برای شما تمرینات مختلفی هم در روز های مختلف در نظر گرفته شده است.

ورزش کراس فیت

باید بگوییم که اگر هنوز با ورزش کراس فیت هم آشنا نشدید این دوره فرصت فوق العاده ای است.

اصول تمرین های این دوره بر اساس ورزش های کراس فیت هستش که برای اطلاعات بیشتر درمورد این ورزش میتونید ویدئو های مارو در پیج اینستاگرامی و وب سایت مشاهده کنید. مشاهده مقالات

کراس فیت چیست؟

برنامه های داده شده از جمله رژیم های غذایی و تمرینات مختلف و …. همگی برای هر شرکت کننده متفاوت بوده و تحلیل رکورد ها هم برای هر شرکت کننده متفاوت میباشد. پس این دوره  فوق العاده و کاملا رایگان را به هیچ وجه از دست ندید و تا قبل از اتمام فرصت در این دوره ثبت نام کنید.

فرصت ثبت نام در این دوره به پایان رسیده است

-----

مهلت ثبت نام در این دوره به اتمام رسیده است!
--------
× .