موج سواری تخته بادی

موج سواری یک ورزش هیجان انگیز و پرانرژی است که برای انجام دادن ورزش موج سواری به لوازم و تجهیزات متعددی نیاز دارید که می‌بایست بر اساس مهارت خودتان آن‌ها را انتخاب کنید.

تخته موج سواری بادی

تخته موج سواری بادی از محصولات باکیفیت و جدید  بوده و توانایی تحمل وزن تا ۹۰ کیلوگرم را دارا است و به همین علت یک نفر به راحتی روی آن می تواند قرار گیرد. همچنین با کم کردن مقداری از باد محصول می توانید تحمل وزن آن را افزایش دهید. جنس بدنه آن از پی وی سی با رویه طرح چرم و بخش کفی این محصول از پی وی سی دولایه مقاوم هست. این تشک بادی دارای دو ورودی جداگانه جهت باد کردن هست. تشک بادی بیضی به راحتی با یک پمپ دستی راه اندازی میشود.

مزایای تخته بادی

– تولید شده جهت کلیه سنین

– جابجایی راحت

– دارای برچسب تعمیرات

– دارای دو ورودی باد

– دارای تحمل وزن بالا

– راه اندازی آسان

 

ورزش موج سواری

تشک بادی

تشک بادی روی آب طرح تخته موج سوار که دارای دو طرح متفاوت با رنگ بندی شاد و جذاب میباشد. تخته شنا بادی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی روی آب تولید شده  است که از دوام و کیفیت مناسب برخوردار است. این تشک بادی روی آب با طراحی شبیه جت اسکی یکی از مناسب ترین تشک های روی آب است که از جنس بدنه مقاوم تولید شده است. این تشک بادی روی آب دارای دو طرح متفاوت که یکی از تشک ها دارای طرح گل با رنگبندی آّبی ، قرمز و کرم و تشک روی آب دیگر دارای رنگ بندی نارنجی ، قرمز و آبی است که با قرار گیری بر روی آب توجه افراد را به خود جلب می نماید. تشک های بادی زیبا و راحت برای تفریحات آبی بر روی آب داخل استخر و آب های آرام است که دارای سطح مواج بوده و در استفاده طولانی مدت موجب خستگی نمی شود و از راحتی بی نظیر برخوردار بوده است. این تشک بادی روی آب دارای جنس بدنه پی وی سی چند لایه با دوام با رویه طرح چرم هست که کاملا ضد تعرق و ضد آب بوده است این تشک بادی روی آب با طراحی و ارگونوم بیضی قابل استفاده بر روی آب های آرام استخر ها و حتی سد ها نیز می باشد که در برابر شرایط مختلف استحکام خود را از دست نمی دهد و از دوام لازم برخوردار است همچنین تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل می نماید که برای استفاده یک نفر بسیار وزن ایده آلی است.

امیرسالار عبدالرزاقی

امیرسالار عبدالرزاقی

برنامه نویس، طراح و توسعه دهنده انوع نرم افزار های وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× .