بهترین مقاصد موج سواری دنیا

فهرست مطالب

کسانی که عاشق سواحل هستند، رویای فرار به یک مقصد موج سواری ایده آل را در سر دارند. از سواحل شنی و زیبای هاوایی گرفته تا شهرهای ساحلی کارستاریکا و خط ساحلی پرتغال، با بهترین مقاصد موج سواری در جهان آشنا شوید.

سواحل منحصر به فردی در جهان وجود دارند که موج سواران مبتدی تا حرفه ای آرزوی رفتن به آنجا را دارند. بنابراین اگر اهل ساحل هستید و برای تابستان به دنبال بهترین مقاصد موج سواری در جهان می‌گردید، این مطلبرا بخوانید.

 

سواحل مشهور موج سواری جهان

ساحل ویکیکی، هاوایی (Waikiki Beach, Hawaii)

ساحل ویکیکی، هاوایی (Waikiki Beach, Hawaii)

با وجود مخروط آتشفشانی دایموند هد، ساحل ویکیکی یکی از بهترین مقاصد موج سواری در جهان است. آنچه که این مکان را به یکی از بهترین مقاصد موج سواری تبدیل کرده است، امواج آن است، به راحتی می‌توانید یک تخته موج سواری اجاره کرده و خودتان را در امواج رها کنید.

در این ساحل مربی های باتجربه ای در مقابل ریزورت رویال هاوایی وجود دارد که آموزش موج سواری می‌دهند. می‌توانید در تمام طول سال برای موج سواری به این ساحل بروید اما در طول تابستان این مکان شلوغ تر است. همچنین همه امکانات از هتل ها گرفته تا رستوران، مراکز خرید، تفریحات و غیره در اطراف این ساحل قرار دارند.

 

ساحل هانتینگتون، کالیفرنیا (Huntington Beach)

ساحل هانتینگتون، کالیفرنیا (Huntington Beach)

ساحل هانتینگتون در فاصله یک ساعتی لس آنجلس قرار دارد و یکی از بهترین سواحل کالیفرنیای جنوبی برای موج سواران و عاشقان ساحل به شمار می‌رود. اگر موج سواری بلد باشید که می‌توانید با یک تخته موج سواری از این ساحل لذت ببرید یا اینکه در کلاس های آموزشی این منطقه شرکت کنید.

هوای این منطقه خنک است بنابراین سعی کنید که با تجهیزات لازم به این ساحل بروید. اگر به این ساحل بروید می‌توانید از سرگرمی ها و تفریحات آبی لذت ببرید. بازدید از موزه بین المللی موج سواری این ساحل را نیز از دست ندهید.

 

پونتا دِ میتا، مکزیک (Punta de Mita)

پونتا دِ میتا، مکزیک (Punta de Mita)

یک منطقه ساحلی حیرت انگیز، در سرزمین مکزیک که خانه چندین ساحل ایده آل برای موج سواری با آب های یاقوتی و شن های طلایی است. از سواحل این منطقه می توان به ساحل لا باهیا، پالمیتاس و لا لانچا اشاره کرد که دارای بهترین موج ها برای موج سواران هستند.

پونتا د میتا یک گزینه ایده آل برای یک سفر روزانه نیز به شمار می‌رود که در فاصله زیادی از شهر قرار ندارد. در این منطقه می‌توانید از انواع متفاوت فروشگاه ها، لوازم موج سواری را تهیه کنید.

 

پرتغال

پرتغال

با بیش از 1000 مایل خط ساحلی دراماتیک، پرتغال خانه چندین منطقه موج سواری فوق العاده در جهان است. از سواحل صخره ای گرفته تا پناهگاه های ساحلی شنی، پرتغال یک مقصد ایده آل برای عاشقان ساحل اس. در زمستان، موج های بلند و بزرگ در نازاره، شهری که به دلیل بلندترین و قدرتمندترین موج های آبی در جهان به شهرت رسیده است. همچنین تعداد کمپ های موج سواری در سرتاسر این کشور وجود دارند که برای تمام افرادی در تمام سطوح مناسب هستند و به راحتی می‌توانید مکان هایی را برای آموزش موج سواری در سواحل این کشور پیدا کنید.

پرتغال شهرهای منحصر به فردی برای موج سواری دارد و هر یک از این شهرها ویژگی خاص خود را دارند. از میان مشهورترین شهرهای پرتغال برای موج سواری می توان به کشکایش که به راحتی با قطار می‌توان از لیسبون به آن دسترسی پیدا کرد و تنها نیم ساعت با این شهر فاصله دارد. یکی از بهترین مقاصد موج سواری در پرتغال سسیمبرا نام دارد. یادتان باشد که اقیانوس آتلانتیک بسیار سرد است، بنابراین حتی در روزهای آفتابی و ماه های تابستانی سعی کنید لباس مناسب به همراه داشته باشد.

 

بالی اندونزی

بالی اندونزی

بسیاری از موج سواران بالی را به عنوان یک مقصد ایده آل موج سواری معرفی می کنند. تور بالی تنها یک تور مسافرتی ایده آل برای ماه عسل نیست، بلکه برای ماجراجویان و کسانی که به دنبال هیجان هستند نیز ایده آل است.

فضای آرام این منطقه بسیاری از موج سواران و عاشقان سواحل را از سرتاسر جهان به بالی اندونزی جلب می‌کند. برای گردشگران قیمت های مناسب تر نسبت به دیگر نقاط جهان، اقامتگاه های مناسب قیمت و کافه های محلی در کنار بهترین سواحل برای موج سواری و دیگر جاذبه های گردشگری، بالی اندونزی را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل کرده است.

 

کاستاریکا

کاستاریکا

موج سواران می دانند که چرا اغلب کاستاریکا را شادترین نقطه روی زمین می‌نامند. این کشور یکی از بهترین مقاصد موج سواری در جهان است. با امواج فوق العاده آب و سواحل زیبای طلایی رنگ و حتی دورافتاده درست در کنار جنگل های بارانی، کارستاریکا  ایده آل ترین مکان برای موج سواران مبتدی و حرفه ای است.

در سواحل کاراییب، یکی از مشهورترین سواحل موج سواری پوئترو ویئگو در جنوب شرقی این منطقه قرار دارد، که با موج های بزرگ بهترین مکان برای این ورزش مهیج در طول فصل خشک (ماه های نوامبر تا آوریل) به شمار می‌رود.

× .