برای تغییر آماده ای؟

 

ماجراجویی که دنبالش هستی

لذتی تکرار نشدنی

با شرکت در تور های خانواده داوین شما لذتی فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد، شما در کنار موج سواری سبک جدیدی از زندگی را درک خواهید کرد.

افزایش سلامتی

تور های داوین درکنار لذتی که به همراه دارد میتواند در بهبود و افزایش سلامتی شما نقش بسزایی داشته باشد، شما در کنار خدمات تور ها میتوانید از آموزش ها و تمرین های موجود در وب سایت داوین هم استفاده کنید.

پیشرفت شخصی

تور های داوین میتونه با سبک زندگی جدید و سبک جدیدی از تفریح که در اختیار شما میزاره نقش بسزایی در پیشرفت شخصی خودتون داشته باشه و چهره ای تازه از زندگی رو برای شما نشان بده.

این یک عنوان است

ما تجربه های مختلفی رو در زمینه های موج سواری، دوچرخه سواری ، کمپینگ، اسکی و حتی فیتنس و تغذیه براتون ایجاد میکنیم و این تجربیات کمکتون میکنه تا به پتانسیل واقعی خودتون در کار و زندگیتون برسین.

درباره داوین

خانواده داوین چیست؟

با پیوستن به ما شما یکی از اعضای خانواده داوین میشین و سبک زندگی جدیدتون شروع میشه.. با هم به سفرهای ماجراجویانه میریم و دوستی‌هامون رو در دل جنگل ، قله کوه و کنار دریا محکم تر و عمیق تر می‌کنیم. ما می‌تونیم توی کل دنیا با هم همسفر بشیم و توی این مسیر یه جورایی شما رو از حاشیه امنتون بیرون میاریم و بهتون کمک می‌کنیم اون شخصیت ماجراجویی که توی عمق وجودتون قایم شده رو بشناسین و بیرونش بیارین و ازش لذت ببرید. سفرهای ما برنامه‌ریزی شده و تخصصی هستن و تجربه های جدیدی داره که می‌تونه زندگیتون رو عوض کنه و هیچ محدودیتی برای تجربه کردن و پیدا کردن پتانسیل‌تون وجود نداره. ما اعتقاد داریم بردن آدما فراتر از از مرزهای محدودیت هاشون و کنار گذاشتن عادت‌های روزانه که براساس روزمرگی شکل گرفته تنها راهیه که بهشون نشون میده برای چی ساخته شدن. خیلی‌ها میگن تغییر یک شبه انجام نمیشه ولی ما می‌گیم تحت شرایط خاص و مناسب این تغییر اتفاق میوفته و مسیر زندگیتون عوض می‌شه.

تور موج سواری

30 مرداد الی 3 شهریور

بندر چابهار

چهار شب و پنج روز

پنج وعده

پرواز از فرودگاه مهرآباد

آموزش موج سواری 

کمپینگ

4,200,000 تومان

تور موج سواری

30 مرداد الی 3 شهریور

بندر چابهار

چهار شب و پنج روز

پنج وعده

پرواز از فرودگاه مهرآباد

آموزش موج سواری 

کمپینگ

4,200,000 تومان

تور موج سواری

بزودی

بزودی

بزودی

بزودی

بزودی

بزودی

بزودی

بزودی
0 +
تعداد تور های برگزار شده
0 +
تعداد نفرات شرکت کرده
0 +
همایش ها و تمرینات

همسفر ها

 

بهنوش کلاهی

شرکت کننده

 

 

سارا شیری

شرکت کننده

 

 

ساناز فراهی

شرکت کننده

 

 

مهدی ریاحی

شرکت کننده

 

 

سارا جوان

شرکت کننده

 

 

 

 

از سر تا سر نقاط ایران

از هر نقطه ی این سرزمین که هستید میتوانید همین حالا به خانواده داوین بپیوندید

لذتی تکرار نشدنی

افزایش سلامتی

روابط اجتماعی

با پیوستن به ما شما یکی از اعضای خانواده داوین میشین و سبک زندگی جدیدتون شروع میشه. با هم به سفرهای ماجراجویانه میریم و دوستی‌هامون رو در دل جنگل ، قله کوه و کنار دریا محکم تر می‌کنیم. توی این مسیر شما رو از حاشیه امنتون بیرون میاریم و بهتون کمک می‌کنیم اون شخصیت ماجراجویی که توی عمق وجودتون قایم شده رو بشناسین.

1399 © تمامی حقوق برای وبسایت داوین ادونچر محفوظ است. کپی به هرشکل غیرمجاز و غیرقانونی است.

ماجراجویی که دنبالش هستی

از سر تا سر ایران 

× .