سرفینگ بالی، موج سواری بر امواج

موج سواری در ایران

فهرست مطالب

آموزش های موج سواری در بالی

بالی شهر توریستی اندونزی، محل مناسبی برای انجام انواع ورزش ها، مخصوصا ورزش های آبی و غیر آبی می باشد. همینطور میتوانید از آموزش های موج سواری در این شهر استفاده کنید. تفریحات آبی بالی، از بهترین تفریح های بالی به شمار می رود، این سرگرمی ها جزء تفریحات تور بالی نیز قرار می گیرند. سرفینگ یا «موج سواری دربالی» (Bali surfing) از جمله تفریحات پر طرفدار است که در امتداد ساحل جنوبی جزیره که امواج رول و آرام هستند انجام می شود. به طور کلی این ورزش از جمله تفریحات آبی پرطرفدار است و از این رو در بسیاری از شهرهای توریستی راه اندازی شده و رواج یافته است. اگر به کایت سرفینگ علاقه مند هستید می توانید از خدمات کایت سرفینگ بالی که در سواحل این جزیره ارائه می شود نیز استفاده کنید و یک روز شاد و پر هیجان برای خود رقم بزنید.

هم افراد مبتدی و هم کسانی که سابقه این ورزش را دارند دارند، می توانند از خدمات سرفینگ در بالی استفاده کنند. افراد حرفه ای می توانند به بخش جنوبی بوکیت پنینسولا (Bukit Peninsula) بروند؛ افراد مبتدی نیز می توانند امواج کوچکتر تالاب ها را انتخاب کنند.

بوکیت پنینسولا و اطراف آن برای موج سواری در بالی

بوکیت پنینسولا در جنوب غربی بالی واقع شده است، اینجا جایی که شما می توانید معروف ترین نقاط موج سواری بالی را پیدا کنید. Uluwatu، Impossibles وBingin  با صخره ها و امواج رول مانند طویل و آرام خود، از محبوب ترین مناطق برای سرفینگ بالی هستند. علاوه بر مواردی که ذکر شد، Balangan، Dreamland، Bingin، Impossibles، Padang-Padang،Uluwatu  در غرب شبه جزیره، Nyang Nyang در جنوب غربی، Green Ball در جنوبی ترین نقطه جزیره از مناطق زیبایی هستند که موج سواری در بالی را تحت پوشش قرار می دهند.

× .