لباس موج سواری

فهرست مطالب

لباس های مخصوص موج سواری

از ظهور فویل بردها کمتر از یک دهه می‌گذرد و می‌توان فویل برد را داغ‌ترین ورزش موج سواری در عصر حاضر قلمداد کرد. شاید تا کنون تصاویر این ورزش را از اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی دیده باشید. ورزشی که در آن فرد موج سوار روی تخته‌ای به فاصله زیادی از روی سطح آب در حال سوار شدن بر روی موج‌ها است. اولین جرقه‌ها برای ساخت این وسیله ورزشی همین چند سال پیش و با ایده یک ورزش‌کار شکل گرفت که نتیجه آن امروز مشاهده این بردها در سواحل و تولید آن اوسط کمپانی‌های بزرگ دنیا است.

علاقه مندان به ورزش‌های آبی، مانند تخته موج سواری، پدل بردینگ و غواصی مخاطبان اصلی فویل بردینگ هستند. اگر شما هم از دسته علاقه‌مندان به این ورزش هیجان انگیز هستید، ما در این مقاله توضیح مختصری در مورد نحوه عملکرد فویل بردها را برای شما تشریح کرده‌ایم و همچنین نکاتی مقدماتی جهت شروع این ورزش همچنین یادگیری و آموزش آن بیان کردیم که قطعا برای مبتدیان و علاقه مندان مفید واقع خواهد شد.

لباس های مخصوص موج سواری با آب گرم

از لحاظ تئوری ، موج سواران در آب گرم به همان روشی سوار می شوند که اکثر مردم در سواحل آفتاب می گیرند. اما اگر هنگام شنا ، فقط احساس راحتی خود در لباس و ظاهر آن مهم میباشد، قبل از هر چیز عملکرد برای گشت و گذار مهم میباشد: راحتی ، راحتی و پرواز (اقیانوس می تواند هر لباسی را که به سختی از نظر شما مناسب نیست ، پاره کند).

مردانه

توصیه می کنیم شلوارک های با کیفیت را از یکی از مارک های معروف موج سواری مانند Quiksilver ، Rip Curl ، Billabong و غیره خریداری کنید ، زیرا آنها مخصوص موج سواری طراحی شده اند ، دارای پارچه ای الاستیک ، خشک شدن سریع ، جیب کلید میباشند و برای راحتی و اطمینان از کمر می بندند. بند بند که مانع از شکاف شورت از روی لب شما می شود.

دخترانه

تانکینی ها و لباس های بدن به اندازه شورت های مردانه برای دختران گزینه های خوبی میباشند. آنها به شما این امکان را می دهند تا حداکثر تمرکز خود را روی موج سواری بگذارید بدون اینکه از پتانسیل برهنگی عمومی منحرف شوید
در این راستا ، قابل اطمینان ترین بدن ، بدن است و پس از آن تانکینی ، و در آخرین مکان بیکینی میباشد.
موج سواران باتجربه سوار بیکینی می شوند زیرا راحت ترین لباس ها هستند. آنها غالباً موج سواری می کنند و بنابراین تخته روی سطح پوست آنها را ترک نمی کند ، علاوه بر این ، آنها “کمتر” در آب “جمع می شوند” و بنابراین احتمال از دست دادن بالا یا پایین لباس شنا در هنگام ورز دادن کم میباشد.

برای گشت و گذار در آب سرد چه چیزی بپوشید

اگر می خواهید در گرمترین فصل به اروپا گشت و گذار نکنید ، یا – به محافظت در برابر سرما نیاز دارید. چنین محافظی انواع لباس های شنی میباشد که بلند و کوتاه ، ضخیم و نازک میباشد. لباس راحتی مناسب حتی در سردترین آب شما را راحت و گرم نگه می دارد که باعث طولانی شدن جلسه موج سواری و افزایش رضایت از سواری می شود. آب کمی داخل لباس بدن می شود و در ابتدا احساس خنکی می کنید ، اما بعد از آن از بدن گرم می شود و گرم می شود. و هرچه گردش آب در لباسهای بدن کمتری داشته باشد ، گرما را نیز بهتر حفظ خواهد کرد ، بنابراین بسیار مهم است که لباس راحتی تا حد امکان متناسب باشد ، اما مانع حرکات شما نمی شود.
به هر حال ، شما باید لباس های مرطوب را برای موج سواری خریداری کنید. آنها برای غواصی ، بادبادک یا گشت و گذار در باد مناسب نیستند ، آنها با در نظر گرفتن اخبار کاملاً متفاوت ساخته شده اند.

ورزش موج سواری

لوازم جانبی اختیاری

در آب بسیار سرد ، برای گرم نگه داشتن اندام ممکن است برای موج سواری به چکمه های آبی و دستکش مرطوب نیز نیاز داشته باشید.
دستکش برای انعطاف پذیری بازوها هنگام قایقرانی ، هنگام ایستادن روی تخته بسیار مهم میباشد. من فکر می کنم شما نمی خواهید دستان شما بی حس شود ، که به نوبه خود منجر به قایقرانی بی نتیجه و برخاستن از زمین می شود. و هیدروشو علاوه بر گرما ، از پا در برابر بریدگی سنگ ها و مرجان های پایین لکه های صخره نیز محافظت می کند. دمپایی های صخره ای نیز وجود دارد که در آب گرم استفاده می شود.

کلاه موج سواری نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، گزینه های مختلفی وجود دارد که فقط سر را گرم نگه می دارد ، یا حتی گردن را نیز به طور گرم گرم می کند. علاوه بر این ، کلاهک ها و پاناماهای مخصوصی برای محافظت از تاج و صورت در برابر آفتاب در مناطق استوایی وجود دارد – آنها زیر چانه محکم می شوند ، و از بین رفتن آنها در هنگام ورز دادن از بین می رود.

 


در پایان می توانم بگویم که انتخاب صحیح لباس موج سواری به شما امکان می دهد تا صد در صد گشت و گذار را متمرکز کنید ، بنابراین به شما توصیه می کنم زمان بیشتری را برای انتخاب لباس در فروشگاه اختصاص دهید و سعی در پس انداز و خرید یک مدل از یک برند مشکوک نداشته باشید.

و البته سبک را بخاطر بسپارید به تازگی ، اینترنت پر از بدن های زنانه برنزه با لباس های لاغر موج سواری است که یکی از آن ها روشن تر از دیگری میباشد.

امیرسالار عبدالرزاقی

امیرسالار عبدالرزاقی

برنامه نویس، طراح و توسعه دهنده انوع نرم افزار های وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× .