موج سواری(روز جهانی)

فهرست مطالب

موج سواری یک ورزش هیجان انگیز و پرانرژی است که برای انجام دادن این ورزش به لوازم و تجهیزات متعددی نیاز دارید که می‌بایست بر اساس مهارت خودتان آن‌ها را انتخاب کنید.

19 ژوئن ؛ روز جهانی موج سواری

موج سواران معمولاً به دلیل حرکات منحصر به فردی که در اختیار دارند، دارای معروفیت هستند. این افراد علاقه زیادی به اقیانوس ها داشته و ترجیح می دهند که داخل این فضای پهناور شنا کنند و خودشان را در شرایط خطرناکی قرار می دهند تا بتوانند روی موج ها بهترین حرکات خود را انجام دهند.

نزدیک شدن به دریا معمولاً برای این افراد بسیار هیجان انگیز میباشد و آن ها در تعطیلاتشان این کار را انجام می دهند و با امواج ارتباط بسیار نزدیکی دارند.

خودشان را در برابر این شرایط خطرناک حفظ می کنند. با ما در این بخش از گوناگون نمناک همراه شوید تا کمی بیشتر درباره این روز بدانید.

 

تاریخچه روز موج سواری

روز موج سواری به شکل رسمی از سال 2005 شروع شد و نام آن در مجله موج سواری به ثبت رسید . این مجله از سال 1964 تا 2017 فعالیت می کرد و یک سازمان بدون سود بود که مطالب زیادی در مورد تمیز بودن اقیانوس ها انتشار می داد و افراد را تشویق می کرد تا موج سواری کنند.

در این روز تعطیل ؛ مردم تشویق می شوند تا از اثرات فعالیت های خودشان در دریا و محیط زیست آگاهی پیدا کرده و در حفظ اقیانوس ها کوشا بوده و این کار را از طریق این ورزش نشان دهند.

این روز رسمی اولین بار توسط یک گروه موج سوار بیان شد که به قبل از سال 1993 برمی گردد. در واقع این ایده از همان زمان وجود داشت اما شرایط برای اجرایی کردن آن در دسترس نبود.

در این روز مردم بیرون می روند و روز خود را به موج سواری میپردازند. آن ها همچنین به تفریح، باربیکیو، فیلمبرداری و دیگر فعالیت های سرگرم کننده می پردازند. در حالی که انجام این کار ها برایشان آموزش دهنده هم است.

ورزشکاران به شدت به این ورزش علاقه مند هستند و حتی در تمیز کردن سواحل، ساخت مکان های تفریحی و سالم نگه داشتن محیط زیست هم بسیار علاقه نشان داده و کوشا هستند. همچنین سازمان های مربوط به موج سواران هم امور وَقفی را در این باره انجام می دهند و میزبان افراد داوطلب زیادی هستند.

گروه ماجراجویی داوین

 

× .