مکان های مناسب موج سواری در ترکیه

فهرست مطالب

آموزش موج سواری و بهترن مکان ها در ترکیه

مطمئنا یکی از بهترین ها و مفرح ترین ماجراجویی‌ها و پرطرفدار‌ترین تفریحات آبی در فصل تابستان، موج سواری است. دریاهایی با موج‌های مناسب برای این ورزش، مکانی ایده‌آل برای ورزشکاران و طرفداران آن هستند. برای موج‌ سواران، لذت بردن از آب‌های کریستالی دریای‌مدیترانه و موج‌های خروشان دریای‌سیاه حسی وصف نشدنی دارد. از معروف‌ترین مدارس موج سواری در ترکیه می‌توان به شهر‌های بدروم، استانبول و… اشاره کرد. در ادامه مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین مکان های ترکیه برای موج سواری آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.
آموزش موج سواری با داوین ادونچر

آموزش موج سواری در آلانیا

از بهترین مکان های ترکیه برای موج سواری، می‌توان به آلانیا اشاره کرد که در قسمت جنوبی این کشور قرار دارد. دمای این شهر خوش آب و هوا در ماه‌های دی تا فروردین حدود ۱۸ درجه و دمای آب آن ۱۸ تا ۲۱ درجه سلسیوس است؛ که برای ورزش موج‌ سواری دمای مناسبی است. از بهترین سواحل این شهر میتوان به دالتماس و کیکوبات اشاره کرد، چرا که این سواحل امکانات خوبی برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها دارد. علاوه بر آن متوسط طول موج در آنالیا بین ۶۰ سانتی‌متر تا ۳.۵ متر است. یکی دیگر از خوبی‌های ساحل این شهر، خلوت بودن آن است که باعث آسودگی خاطر در هنگام تمرین و موج‌ سواری و استراحت بعد از ورزش در ساحل می‌شود. در نتیجه شهر آلانیا یکی از بهترین مکان‌های ترکیه برای موج سواری قرار می‌گیرد.

دریای سیاه

در چند قدمی استانبول یکی از بهترین مکان‌ های ترکیه برای موج‌ سواری قرار دارد، یعنی دریای سیاه، که نظر همه گردشگران را به خود جلب کرده است. این ساحل زیبا، حدود ششصد کیلومتر طول دارد که مکانی بسیار مناسب برای علاقمندان ورزش موج سواری می‌باشد. مردم سواحل دریای سیاه یک نوع موج‌ سواری خاص خودشان را دارند که حتی تماشای آن می‌تواند لذت‌بخش باشد. بهترین مدارس موج‌ سواری در استانبول قرار دارد؛ این مدارس تحت نظر بهترین موج سوار‌ها اداره می‌شود، در نتیجه این شهر خواستگاه بسیاری از طالبان یادگیری موج‌ سواری می‌باشد، علاوه بر آموزش در خود این شهر میتوان درمورد آموزش در شهرهای دیگر نیز اطلاعاتی کسب کرد.

شهر Kerpe

یکی دیگر از بهترین مکان های ساحلی در دریای سیاه شهر کوچک و توریستی Kerpe با خلیج‌ های صخره ای زیبا و آب های فیروزه ای ست. این شهر در تمام مدت سال برای موج سواری ایده آل است و از طرفی هتلی دارد که در بهترین سواحل این شهر کلاس های گروهی و انفرادی موج سواری تشکیل می دهد.
این آکادمی در مدت ۲ تا ۳ روز کمپ های موج سواری تشکیل می دهد که تمامی امکانات و تجهیزات در آن ها فراهم هست. اگر دوست دارید بدون شرکت در این کمپ ها موج سواری کنید در شهر فروشگاهی هست که می توانید همه وسایل و لباس های مخصوص این ماجراجویی را از آنجا تهیه کنید
× .